ეფექტური მუშაობის ხუთი ძირითადი ასპექტი
ასპექტი
|
მასწავლებლის ქმედება
|
გაგება
|
შედეგზე ორიენტირებული სწავლების მიზნით ახალი ინფორმაციის განხილვა წინა მასალაზე დაყრდნობით.
|
სტრუქტურირება
|
გაკვეთილის მიძნის ჩამოყალიბება მასალის უკეთ გაგების მიზნით გაკვეთილის ორგანიზების საუკეთესო ფორმის შერჩევა და მოსწავლეთა ძირითადი მოსაზრებების შეჯამება.
|
მიმდევრობა
|
გაკვეთილის შინაარსის ლოგიკურად აწყობა. მეტაკოგნიციის მეთოდების გამოყენება.
|
ახსნა
|
ძირითადი საკითხების განსაზღვრა. მაგალითების მიცემა საკითხების ილუსტრაციისთვის. კონკრეტული და აბსტრაქტული მაგალითების გამოყენება.
|
წარდგენა
|
სიტყვების კარგად წარმოთქმა. საკმარისად ხმამაღლა ლაპარაკი. ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაციის გამოყენება.
|
ნიმუში ერთი გაკვეთილის მაგალითზე:
ასპექტი
|
მასწავლებლის ქმედება
|
გაგება
|
„მინდა შევქმნა ოჯახი“ სამოქალაქო კოდექსის გაცნობა. ქორწინების რეგისტრაციის კანონზე საუბარი.
|
სტრუქტურირება
|
კითხვა-პასუხი. დისკუსია.სამოქალაქო კოდექსის 51-ე, 52-ე, 53-ე მუხლების წაკითხვა-გააზრება.
|
მიმდევრობა
|
საუბარი ნაადრევ ქორწინებაზე. ანკეტების შევსება. კითხვარის შედგენა.
|
ახსნა
|
უფლება-მოვალეობების განსაზღვრა. ინფორმაციის მიწოდების შემდეგ მინი დისკუსია.თვითშეფასების სქემის შედგენა. საშინაო დავალების მიცემა.
|
წარდგენა
|
ახსნის დროს მეტყველების სტილზე კონტროლი. დისკუსიის მართვა.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий